Nåttarö

Tja! Kom nyss ut ur duschen, så sjukt skönt att äntligen duscha i sin egna dusch med sina egna grejer! Och vara hemma i sitt egna rum. Idag kom Jag, Ellen och Hedvig hem från Nåttarö. Kommer inte skriva något speciellt om det. Vi har iallafall haft sjuukt kul, sjuukt mysigt och har fått massa nya minnen.
En rolig sak jag vill säga är iallafall att vi av en ren slump råkade träffa på en tjej som heter Sofia. Det var 10 år sedan jag var på Nåttarö första gången, och dom första gångerna så brukade jag leka med Sofia men jag visste inte ens hennes efternamn och vi har aldrig hörts sen, men nu träffades vi som sagt igen, blev sjukt överraskad! Så sjukt roligt, vi ska försöka träffas igen eftersom hon bor på andra sidan stan! :) //Nelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0