Göteborg

Hej mina fina! Tänkte bara berätta lite om min och Ellens Göteborgresa! Berätta lite kortfattat vad vi gjorde och visa några bilder. Vi bestämde alltså väldigt spontant att vi skulle åka ner dagen innan vi åkte!
(Ja jag var tvungen att ha samma outfit 2 dagar eftersom jag glömde packa ner lite grejer)
 
Första dagen så åt vi en god middag, kollade runt lite där vi bodde, spelade biljard och skrattade massvis!
 
Andra dagen gick vi först och shoppade, ska visa lite senare vad jag köpte! Vi fikade och kollade runt lite mer i staden.
 Sen åkte vi taxi till festivalen Metaltown. Det är alltså en hårdrocksfestival. Det var lite segt på dagen men ändå rätt kul, men på kvällen så kom dom grymma banden som ghost, sabaton o slipknot! Jag gillar mest house musik haha men vissa hårdrocksband gillar jag! Jag och Ellen dansade massa då och hade skitkul!
 
 
Sen sista dagen så var vi på Liseberg, det var såklart skitkul! Tycker faktiskt det var mycket bättre än Grönalund!
 
 
//Nelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0