Välkommen till våran blogg!

Hejhej och välkomna till våran blogg "nosvies.blogg.se". Vi är fyra tjejer som kommer blogga om mode, skönhet, träning och vardag. Hoppas ni stannar, puss!
 
Antonia
 
Hej! Jag heter Antonia Lantto, är 15 år och bor i Stockholm. Jag kommer blogga om vardag, mode och skriva om sånt jag gillar att skriva om. Puss!
 
Moa
 
 
Tjenare, Jag heter Moa Nyström. Bor i Stockholm och är 14 år. Jag kommer skriva om min vardag, träning, mode, shopping  och massa mer. Puss!
 
Nelly
 
 
Hej jag heter Nelly Grahn och är 15 år, bor i Stockholm som dom andra och kommer blogga om skönhet, olika tips, lite outfits, tankar, åsikter, vardag och annat som jag tycker är kul!
 
Ellen
Hejsan! Jag heter Ellen johansson är 14 år och bor i stockholm. jag kommer skriva om min vardag, mode, och annat roligt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0